hmmm

Ik kan er toch wel chagrijnig van worden hoor, van dit weer. Zo koud en de zon die niet of nauwelijks achter het wolkendek vandaan komt. Je zou nu, 27 juni, toch anders verwachten? Goed… het is niet anders.
Binnen met een goed boek onder een plaid dan maar, kopje kamillethee binnen handbereik.
Momenteel lees ik het boek van Albert Aukes. Hij schreef Spirit en Spruitjes.
Het is een boek over levenskunst, spiritualiteit en levenslust.
DSC06364
Grappig detail: Jaren terug kocht ik m’n eerste surfplank van Albert. Toen ik tiener was heb ik aan windsurfen gedaan. Ik had m’n plank op een karretje achter de fiets en kon zo naar het dichtstbijzijnde open water fietsen. In Friesland is dat natuurlijk nooit erg ver. Toen onze zoon zich aandiende heb ik de plank verkocht. Soms verlang ik nog wel eens naar dat gevoel wat je kon ervaren op je plank, dat vrije gevoel terwijl je bezig bent met de wind en het water.
IMG_0011

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. hannahsknits
    Jun 28, 2013 @ 06:59:05

    Ja, echt lollig is dit weer niet. Erg veel zomergevoel krijg je er inderdaad niet van. Wat leuk dat je aan windsurfen hebt gedaan!

    Beantwoorden

Geef een reactie

