kleuren

868e0649d64c7647cb997582f65395a6
Elke dag struin ik wel even het internet af. Op facebook maar vooral ook op Pintererst kom ik de leukste plaatsje tegen. Het inspireert. Inmiddels heb ik een hele verzameling plaatjes (lees ideeën). Deze plaid kwam ik van de week tegen. Het laat zien hoe je met kleuren kan spelen. Het valt me op dat de duurdere garens ook juist intensere kleuren hebben. Er zit echt verschil in dus.
Ik ben het dan ook helemaal eens met onderstaande quote.
il_570xN.401911170_fl5z

4 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. CeeTee online wolwinkel
    Apr 26, 2013 @ 06:10:29

    Die mooie plaid was ik op FB ook al tegengekomen, prachtig is hij. Is voor op mijn eindeloos lange nog-ooit-willen-te-doen/maken-lijst. En ik ben het zo ontzettend eens met je quote! Die wil ik graag delen.

    Beantwoorden

  2. Fenna
    Apr 26, 2013 @ 09:24:23

    Wat is het toch heerlijk genieten op Pinterest.

    Beantwoorden

  3. hannahsknits
    Mei 01, 2013 @ 04:56:46

    Helemaal mee eens. Breien kost veel tijd dus ik brei ook liever met mooie (vaak duurdere) garens. Prachtige deken trouwens.

    Beantwoorden

  4. Jolanda
    Mei 09, 2013 @ 04:57:03

    Lijkt wel glas in lood. Prachtig!

    Beantwoorden

Geef een reactie

