kleurige-patroontjes-sjaal IV

Een paar patroontjes erbij. Het ene patroontje vind ik mooier geworden dan het andere. Toch laat ik het zo, zoals ik het op dat moment koos. Ik denk namelijk dat het geheel altijd mooi wordt, met gewoon een veelheid aan kleuren en patronen. Hoe bonter hoe mooier!
DSC05612
DSC05610
DSC05611

Inmiddels 13.30 uur op zondag. De dag waarvan de weermannen m/v beweerden dat we zon en warmte zouden krijgen. Hier nog steeds zwaar bewolkt. Alhoewel, ik moet toegeven, de temperatuur wel wat aangenamer is dan afgelopen tijden. En ik heb net ook al twee citroenvlinders gezien! Maar buiten zitten zit er nog even niet in, helaas!
DSC05613

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. petra
    Apr 14, 2013 @ 11:02:31

    Ik probeer ook als de zon achter de wolken vandaan te kijken! ‘K heb zo’n behoefte aan warme zonnestralen!! Zo nu en dan voel je dat ie er straks aan gaat komen…hoop ik!

    Beantwoorden

  2. CeeTee online wolwinkel
    Apr 14, 2013 @ 11:33:14

    Zou het nu alleen hier in het noorden zo bewolkt zijn? Ik had me helemaal verheugd op de zon maar echt helemaal geen sprietje! Toch lekker buiten gewerkt, want de temperatuur is wel een stuk beter dan het was. En de Forsythia bloeit sinds vandaag!

    Beantwoorden

  3. loesje
    Apr 14, 2013 @ 16:35:23

    Hier in Braboland was het vanmiddag 22 graden (vanmorgen bewolkt)

    Beantwoorden

  4. Jolanda
    Apr 14, 2013 @ 18:50:39

    Prachtig!

    Beantwoorden

  5. reina
    Apr 15, 2013 @ 07:01:30

    Daar het KNMI steeds beweert dat het “morgen” beter, mooier weer wordt, heb ik wat speurwerk verricht naar wat ze met morgen bedoelen. De man- en vrouwlui hebben in Spanje vakantie gevierd en daar het woordje “manjaana” opgeduikeld, het eeuwige morgen dat nooit vandaag wordt. Jij woont wat zuidelijker dan ik, maar kijk in het vervolg naar BBC (bij westenwind) en Duitsland (bij oostenwind) dan weet je beter wat je te wachten staat (zoek daarvoor in een atlas o.i.d. de 53e Noorder breedtegraad op,

    Beantwoorden

  6. hannahsknits
    Mei 01, 2013 @ 04:49:59

    Prachtig al die kleuren!

    Beantwoorden

Geef een reactie

