leesvoer en sok

Boek: Ik mis mezelf- Lisa Genova.
DSC05548Via facebook liet M. weten dat dit zo’n ontroerend boek is. Het gaat over de 50-jarige Alice. Zij is hoogleraar psychologie en moet na een neurologisch onderzoek accepteren dat zij lijdt aan een vroege vorm van de ziekte van Alzheimer. Het is inderdaad een ontroerend en aangrijpend boek. Prachtig geschreven door de Amerikaanse Lisa Genova. Voor het boek “Still Alice”, zoals deze officieel heet, heeft ze al verschillende prijzen gewonnen. Haar boek is maar liefst in 25 talen vertaald. Hieronder nog een filmpje over de schrijfster en haar boek.

Work in Progress:
1 sok is af. Het wordt een paar voor man-lief. Maat 46. Bij zo’n grote maat heb je aan 100 gram voor 2 sokken echt niet genoeg! Gelukkig had ik 2 van deze bollen in mijn stash.
DSC05547

3 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. lupineke
    Mrt 22, 2013 @ 07:13:21

    Heel erg bedankt voor de tip over het boek. Een vroege vorm van alzheimer zit in onze familie… Ik ga het beslist lezen, dank je wel. En succes met de sokken!!

    Beantwoorden

  2. Carol Tummers
    Mrt 22, 2013 @ 12:03:49

    Goede tip, ik ga hem meteen reserveren bij de bieb. Ik heb je blog net ontdekt en vind hem erg leuk om te lezen, herken veel bij mezelf (lezen,breien, liefde voor mooie garens,…) Leuk!

    Beantwoorden

  3. Jolanda
    Apr 08, 2013 @ 06:14:50

    Staat genoteerd! Lijkt mij een heel indrukwekkend boek.

    Beantwoorden

Geef een reactie

