soad-kleuren sjaal III

Weer een paar patroontjes erbij. Zo leuk om te doen!
DSC05537
DSC05539Ik haal onder andere ook inspiratie uit dit boekje. Zoals te zien heb ik al heel veel bladwijzertjes toegevoegd.
DSC05542Wordt vervolgd!

Gister fietste ik in een dikke sneeuwbui van mijn werk naar huis. 15 maart en nog alles wit! Wat me onderweg opviel is dat je wel overal de vogeltjes hoort fluiten, ondanks de sneeuw en de kou. Van de week plaatste mijn lief dit plaatje op mijn facebook. 😉 Inderdaad het vogelvoer was ook schoon-op. Maar gauw weer wat strooivoer in de vogelvoersilo gedaan. 599125_526443227421754_1838473546_n

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tijm
    Mrt 16, 2013 @ 13:45:11

    Prachti!! Wat een feest om te breien en voor mij een feest om naar te kijken!!!

    Beantwoorden

  2. Martine
    Mrt 16, 2013 @ 13:56:19

    Dat wordt echt een mooie sjaal! Dat boekje heb ik zelf ook. Leuk ding he?!

    Beantwoorden

  3. reina
    Mrt 16, 2013 @ 22:43:38

    Ik heb hem ook of misschien wel een oudere versie met 1300 steken, maar ze zijn onvervangbaar goed. Leuk, die eekhoorn, ik heb een plaat met een moeder kangoeroe waar het jong uit de buidel kijkt en zegt: Mom, I have been sick (Mammie, ik moest overgeven). Die beteuterde kop van de moeder is kosteloos of mijn kaartje van een chagrijnig kijkende beer, die bromt: mijn fiets is weer gejat. Een gortdroge uitsmijter van morgen op Radio Noord (Groningen) : Die lui zijn zo zuinig, ze zetten s nachts de klok stil! Even nadenken, dat levert toch geen winst op, of.. o ja, het zal een elektrische klok zijn. MA

    Beantwoorden

  4. Margriet
    Mrt 17, 2013 @ 17:27:31

    Laat ik nou ook dat boek hebben en hetzelfde idee te hebben om een sjaal te breien van regenboogwol met allemaal verschillende motiefjes. Wat een toeval. Brei je in het rond op een rondbreinaald ?
    Groet Margriet

    Beantwoorden

  5. Margriet
    Mrt 17, 2013 @ 17:29:05

    Vergeet ik,helemaal te zeggen dat ik het breiwerk prachtig vind.
    Margriet

    Beantwoorden

  6. Marijke
    Mrt 18, 2013 @ 07:59:26

    Wat wordt het mooi! En wat zal het leuk zijn om te doen. Die eekhoorn is echt een schatje. Wij hadden er vorig jaar een in de tuin bij de vogelvoedersilo. Gelijk een eekhoornvoederkastje opgehangen, met lekkere nootjes, en… geen eekhoorn weer gezien.

    Beantwoorden

  7. Jolanda
    Mrt 18, 2013 @ 17:41:02

    Geweldig! En ik wil lente. Lekker buiten zitten. Wroeten in de aarde.

    Beantwoorden

  8. petra
    Mrt 18, 2013 @ 19:43:02

    Jeetje dat is nog eens een knap staaltje breiwerk!!

    Beantwoorden

  9. hannahsknits
    Mrt 26, 2013 @ 06:00:46

    Wauw, wat mooi Froukje!

    Beantwoorden

Geef een reactie

