optreden

Wat een leuke middag! We mochten met de muziekgroep waar ik bij gitaar speel en zing, optreden op een zomerfair. In een prachtige omgeving, met een zeer relaxte sfeer speelden we een paar keer.  Het weer was gelukkig erg goed en na ons optreden konden we zelf ook nog even van het goede leven daar genieten.  Heerlijk! Wat anderen soms ervaren met sporten heb ik met muziek maken:
Ik word er zo blij van!

(foto van mijn hand, genomen door H. Slokker)

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. hannahsknits
    Jun 27, 2012 @ 07:40:52

    Ach wat leuk Froukje! Muziek maken is inderdaad erg fijn om te doen. Ik heb een tijdje in een koor gezongen en dat voelde heel goed.

    Beantwoorden

  2. Marijke
    Jun 28, 2012 @ 10:42:24

    Vrienden van ons uit Brabant zaten net dat weekend in de Bed & Breakfast waar die fair was. Ze vonden het hartstikke leuk! Nu nog een youtube-filmpje waarop we de muziek ook kunnen horen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

