verrassingsbol

Wat is het toch fijn een zus te hebben (punt) (komma) die net als ik ook dol op breien is.  En deze zus weet me altijd weer te verrassen met lieve cadeautjes. Zo nu en dan komt er spontaan een bolletje garen mijn kant op! Ja, ik wens iedere breister zo’n zus toe*!
Alhoewel ik al een prachtig cadeau had gekregen voor m’n verjaardag. Zie hier, even iets naar beneden scrollen. Kon ze het niet laten om mij te verwennen met wel een heel mooi bolletje! Ik maak er een ‘ketting’  van, wanneer ik de bol op-brei kom ik allerlei kleine verrassinkjes tegen die ze in de bol heeft gewikkeld. Ben benieuwd!

* natuurlijk wens ik IEDEREEN zo’n lieve zus toe, by the way ik heb ook nog een lieve broer hoor, alleen die geeft geen mooie bolletjes wol cadeau, ;)!

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gera
    Dec 29, 2011 @ 08:24:46

    o, wat lief!! Heerlijk zo’n zus! Mijn zus heeft helemaal niets met handwerken. Helaas.
    Prachtige kleur heeft het bolletje! Dat op zich is al een prachtig cadeau!. Maar helemaal een cadeau omdat het zo’n lief gebaar is!
    Het doet me denken aan verhalen van mijn moeder: haar moeder (mijn opoe) stopte (toen mijn moeder een kind was, en ze dagelijks 10 ‘naadjes’ moest breien :-))) altijd een dubbeltje in de bol voor mijn moeder. Mijn moeder is nu 85!

    groetjes en veel breiplezier!

    gera

    Beantwoorden

  2. Jonneke
    Dec 29, 2011 @ 08:51:26

    Superlief, zo’n verrassingsbolletje! Ik ben benieuwd wat je allemaal tegenkomt.
    Groetjes, Jonneke

    Beantwoorden

  3. Aal
    Dec 29, 2011 @ 09:10:34

    Inderdaad: wat een leuke verrassing en zó lief van haar! Ik heb wel 2 (af en toe) breiende zussen, maar zo gek/enthousiast als ik zijn ze niet 🙂
    @ Gera: over dat ’10 naadjes breien’ vertelt mijn moeder ook altijd! En al ben ik nog ‘maar’ 55 jaar; ook ik moest ’s avonds altijd een stukje aan een sok breien, want met lege handen wat televisie zitten kijken was not done bij ons. Ik ben er niet minder van geworden hoor, haha.
    @Tijm: Een bekend labeltje…. 🙂

    Beantwoorden

  4. Colourbleu
    Dec 29, 2011 @ 11:22:19

    Wat een leuk kado, mooie kleur en ook nog verrassingen erin verwerkt!!!
    Zie ik een doosje sterretjes????
    Lijkt mij heerlijk om zo’n kado te krijgen, helaas heb ik geen zus, wel 3 broers.
    En die komen niet met zo’n kado aanzetten ;-p
    Ik heb al iemand op het oog, om zo’n kado te geven.
    Dus bedankt voor het bloggen.

    Beantwoorden

  5. Jolanda
    Jan 05, 2012 @ 20:52:26

    Oh, spannend!

    Beantwoorden

Geef een reactie

