kersttrui

Hier  is tie dan, de foute-kersttrui die ik had gemaakt voor m’n zoon Wessel. Gister heeft hij deze gekregen ‘van Sinterklaas’ en hij was er blij mee! Ik had er een gedicht bij gemaakt dat hij de trui ook mag doneren aan Serious Request. Hier wordt de actie beschreven: foutekersttruien.nl De foto is wat wazig. Ik had deze van z’n Twitter geplukt, want natuurlijk moest zo’n trui wel meteen met de wereld gedeeld worden! 😉

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Colourbleu
    Dec 06, 2011 @ 07:04:16

    Ha, ha, ha, een foute trui.
    Als ik jou zoon zo zie, ziet hij de lol er wel van in, ik gok dat hij hem gaat dragen.
    Je hebt er een vrolijke trui van gemaakt.
    Gr Fenna.

    Beantwoorden

  2. Jonneke
    Dec 06, 2011 @ 10:16:04

    Geweldig zo’n foute kersttrui. Ik vind het echt heel erg leuk en hoop dat de foute truien nog heel lang “in” blijven!
    Volgens mij gaat deze trui vrolijk gedragen worden!
    Groetjes, Jonneke

    Beantwoorden

  3. Tijm
    Dec 06, 2011 @ 16:18:30

    Hahaha wat is hij mooi fout geworden!!!!!!! Hopelijk draagt hij hem zelf eerst nog even.

    Beantwoorden

  4. Annita
    Dec 07, 2011 @ 07:13:39

    Wat een werk voor een foute trui. Ik hoop toch dat hij hem zo nu en dan draagt en er warm in is.

    Beantwoorden

  5. Jolanda
    Dec 09, 2011 @ 09:43:01

    Hilarisch!

    Beantwoorden

  6. dutch margreet
    Dec 09, 2011 @ 13:20:06

    In principe is een kersttrui, vooral in consuminderland, altijd fout, want maximaal twee dagen te dragen in een heel jaar, of in Engeland twaalf: twelvenight. Hier hadden we ook een soort twelvenight, van midwinter tot oud en nieuw of van kerst tot driekoningen voor de katholieken. Deze trui is leuk en met een vette knipoog, best langer te dragen. Voor die vervelende kerststropdassen heb ik een tip: je kunt ze om een lelijke vaas slingeren of in patchwork verwerken, zoek dan op patchwork en ties, heel veel dingen kun je met kerstdassen maken, vooral de Dresden plate met puntige blaadjes werkt goed. Ik heb een heel voorraadje van de kringloop, project voor volgend jaar. Evt.muziekje van de dassen hoort officieel (batterij etc.) bij het chemisch afval, net als muziekkaarten!

    Beantwoorden

  7. Marijke
    Dec 10, 2011 @ 14:47:06

    Die wil hij toch niet weggeven? Met zo’n vrolijk rendier erop? Leuk!

    Beantwoorden

  8. lupineke
    Dec 12, 2011 @ 17:37:56

    Nee hoor, hij is niet fout, maar superleuk!! En, zo te zien vindt hij dat zelf ook! Hier wordt je toch vrolijk van, niet waar?

    Beantwoorden

  9. Ellen
    Dec 13, 2011 @ 13:56:34

    HALLO FROUKJE!
    Voor mijn zoon van 20 ben ik al tijden opzoek naar een patroon van zo’n gave gekke mooi van lelijke KERSTRUI.
    Kan en wil je me aan je patroon helpen?
    Je zou me er een enorm plezier mee doen!
    Ik hoor graag van je!
    Groetjes Ellen

    Beantwoorden

  10. hannahsknits
    Dec 25, 2011 @ 06:36:24

    Geweldig!! De trui is goed gelukt hoor, zo fout als het maar kan!

    Beantwoorden

Geef een reactie

