nieuwe weblog

Het gaat al met al toch meer tijd kosten voor de beheerders van weblog om de oude weblogs weer online te krijgen.
Zo langzamerhand gaat het bij mij weer kriebelen om iets te posten. Daarom vanmorgen dan toch maar een account aangemaakt bij WordPress.

Omdat weblog straks ook op deze manier werkt kan ik er mooi alvast wat mee oefenen.

Nu maar hopen dat mijn bezoekers me nog steeds weten te vinden…

Groet,

Froukje

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. froukje
    Okt 06, 2011 @ 13:10:41

    test

    Beantwoorden

  2. Fenna
    Okt 09, 2011 @ 16:46:54

    Woh……………
    Wat een mooie foto…………
    Dit raakt mij…….
    Schitterend gefotograveerd.
    Mijn complimenten!!!

    Gr Fenna
    PS wat heerlijk dat je terug bent, ik voeg je gelijk toe aan mijn lijst.

    Beantwoorden

  3. Marjon Wensink
    Okt 13, 2011 @ 13:59:32

    Oh je bent weer terug in blogland!
    Leuk!!!
    Even kijken hoe dit werkt met de reacties, maar ik geloof heel handig via facebook.

    Beantwoorden

  4. Jolanda
    Okt 14, 2011 @ 16:34:41

    Welkom! Weblog is een gebed zonder end.

    Beantwoorden

  5. Hanneke
    Okt 22, 2011 @ 13:39:01

    Nou ja, heel toevallig heb ik je teruggevonden. Super!!

    Beantwoorden

  6. Gea
    Okt 28, 2011 @ 06:11:39

    hoi

    ik heb je weer terug gevonden 🙂
    het ziet er hier leuk uit
    straks wil je helemaal niet meer terug naar je oude blog

    Beantwoorden

  7. Gea
    Nov 03, 2011 @ 14:51:23

    is jou ”oude blog” ook weer online?
    die van mij wel:(
    wordt er verdrietig van
    alles is er nog ,maar je kan niks geen gezellige blogs maken
    ik denk dat ik alles langzamerhand
    overzet op mijn nieuwe blog

    Beantwoorden

  8. Jeannette
    Nov 10, 2011 @ 15:56:43

    Gevonden!!!
    Oké…, ik ben er een beetje laat mee, maar… beter laat dan nooit..

    Prachtige foto!
    (‘k ga gauw verder lezen/kijken!)

    Beantwoorden

Geef een reactie

